Ur light is ultraviolet

20 Saker om mig!

* Jag tycker inte speciellt mycket om något djur för utom hund&häst.
* Jag kallar inte mina aldra "bästa" vänner för dom bästa, de finns dom som känner mig mer och dom som känner mig mindre men jag kan iallafall inte välja bort nån av dom. :)
* En av mina favorit är faktsikt star wars..
* jag <3 musik
* förut tyckte jag att tom från tokio hotel såg ganska bra ut?! ;o
* Om en film är jättedåligt så kan jag tycka den är bra om de är nån snygg kille med iden..
* jag älskar musikaler & ibland önskar jag att livet vore en musical. ;-)
* Jag tycker att we the kings låt 'we'll be a dream' är en av dom bästa låtarna nånsin!
* Jag har en tavla ovan för min säng som säger "believe" och en kudde som säger "you mean something" och de     hjälper mig faktiskt ibland..
* Jag gillar nästan alla disneyfilmer utom ko-gänget, finns det seriöst nån värre film?! ;D
* Jag är beroende av att prata och ibland gör jag nästan allt för att få bli the center of the stage, Jag meanar de, nästan allt! ;o
* Ibland sjunger jag med till westlife... ( en 13åring ehh,,?)
* Jag tyckte inte så speciellt mycke om michael jackson, för att jag trodde han va knäpp. men nu har jag verkligen ångrat mig.. man vet verkligen inte vad han har fören det är borta..
* Jag tycker faktiskt att min hemstad Boden, är en helt okej plats att växa upp på och sen ut iden stora världen..
* Det viktigast för mig i livet just nu är faktiskt att alltid få vara runt folk jag känner mig trygg hos dvs. vänner och familj, och att lyckas.
* Jag brukar säga att jag gillar inte Rap men älskar R&B som typ rihanna, beyonce & chris brown mm..
* Mina absolut favorit skor är Converse.
* Jag skulle gärna villa vara model men vill inte svälta mig själv eller gå upp jätte mycke i vikt..
* Jag köper bara mina skivor från Amazon.com :)
* Hela min familj är skid-galen och de är jag jätteglad för, då kan jag fråga dom vad jag vill för dom kan allt dom de!
* Hela min släkt på båda sidorna är jätte musikaliska! :)
* Jag kan inte sova på nätterna om jag inte lyssnar på musik innan jag går och lägger mig, nu har de blivit som ett måste.. :P
* I'm a fighter AND a lover! ;-) haha


Oj, blev lite fler än 20 men jag bjuder på dom 3 sista. Kommentera om du vill fråga nått, du vågar!




Tills vidare:

Peace on earth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0