Here's to the future!


Nu måste man räkna ner till mycke! jag tycker att allt man gör är att längta över nått eller någon..
men nu är de ju så mycke på gång.. Här kommer en COOL countdown! ;)


* Fredag-söndag klinten med ebba, fanny och masor med annat folk! (många slalom tävlingar..)
* Måndag, 14 ÅÅÅÅR! •
* veckan 8, massor med slalom tävlingar på tv! :D
* Helgen v8, träning!
* Vecka 9, alla hjärtans dag OS DRAR IGÅNG!!! :D
* Vecka 10-13 stockholm,skidresor nåt annat? :)
* 14-17 vanliga veckor men säkert några överraskningar.. ;)
* v18 Påsklov!
* Sen blir det några tråkiga veckor när jag brukar ge mig ut på "skid turné" när vi brukar åka till sälen, tärnaby, funäsdalen/vemdalen, sundsvall och lite sånt men inte iår.. fast det betyder ju egentligen att jag bara kommer vara lite extra taggad nästa säsong! :)
* 22-24 Dags för nya skidgrejor! :)
* Sommarlov! ®

Somsakt så kunde man ha gjort de här året roligare men men.. tycker det låter rätt okey eller nog hade man kunnat hittat mer roliga grejoer att klämma in! :D


Längar till OS!

PEACE! * ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0