FiReFliEs *

Hejhej!


Jag har inte bloggat på ett tag, jag har faktiskt inte haft tid.. jag vet att de låter arrogant för jag började precis igen, men nu ska jag fortsätta. Jag LOVAR! :)  det har inte hänt så speciellt mycke sen förra torsdagen, eller inte nå speciellt. eller jo jag var på skyttevallen ipagla i måndags (vet egentligen inte hur jag hamnade där, jag åkte inte ens skidor eller nå!) och jag fick skjuta, och det var skit kul! jag satte faktsikt alla mitt i prick! min pappa är bra på att skjuta så de borde väl egentligen ligga isläkten.. ;))

Sen var jag sjuk i tisdags hade ont ihalsen men har inte lika ont nu. :)

Idag fick vi sluta ganska tidigare så jag åkte hem och sen in till stan med mamma och kollade på lite nya saker på intersport och lite sånt :))
Annars flyter bara dagarna på som vanligt.

Juste, igår fick jag mina nya grejor från Amazon.com, Mest mina fina böcker som;
Bluemoon, Breathless, The lucky one & the last song. Tyckte det var väldigt fina namn ialf! :D


Tack till alla ni söta läsare som läser min blogg, kom ihåg att ni våga frååååga om ni vill nåt! :)
[email protected]
(och ni som okrade läsa all de här..)


Älskar verkligen den här bilden.. ♥

PEACE!*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0