My life would change in a second

Tjobreee! :D

Hehe.. De har inte varit så många inlägg idag, men jag har helt enkelt inte haft tid. skolan va :D och :/...
När jag kom hem så la jag mig bara i sängen och tänkte och lyssnade på musik, jag mår inte så bra, jag tror att jag håller på att bli sjuk.. ;/
Jag lovade mamma att ska skulle baka en cheesecake men sofia får nog göra de annars står jag nog och snyter mig ihela degen.. Nu ska jag så skifix och trycka ut mina pjäxor och tror att jag ska kolla på några längdåknings stavar!
Sen ska jag och sofia kolla om vi ska beställa nått från bubbelroom :)


men nu måste jag draaa, jag vet inte om de kommer nå mer inlägg ikväll, vi får se. jag kanske faktiskt går och lägger mig direkt när jag kommer hen, mår somsakt inte så bra.. ha en bra kväll!


PEACE!*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0